Vedľajšie účinky užívania veterinárneho Ivermectinu: Mužovi narástli parohy!

Peter (36) z obce Pstruša chodil na týždňovky do Rakúska, odkiaľ si načierno vozil veterinárny Ivermectín. Po dlhšom čase užívania na ňom jeho okolie spozorovalo zvláštne zmeny!

“Môj najlepší kamarát mi raz medzi štyrmi očami povedal, že vraj mám parohy. Neveril som mu, keďže som v zrkadle žiadne parohy nevidel. Avšak potvrdilo mi to viacero známych, dokonca mi to so smiechom povedala aj moja manželka!”

“S pochybami som preto súkromne navštívil suseda doktora, ktorý býva v našom vchode. Potvrdil mi, že mám parohy – a prezradil mi, že za to môžu tie moje týždňovky!”

“Vtedy som to pochopil… Bolo to určite z toho veterinárneho Ivermectínu, ktorý som si nosil z týždňoviek a ktorý som pravidelne bral podľa návodu z internetu. Už nikdy to svinstvo do seba nedám!”, vysvetlil nám Peter.

Síce vysadil Ivermektín, no neviditeľné parožie ho trápi ďalej. Preto navštevuje očného doktora a užíva zvýšené dávky vápnika.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s

%d blogerom sa páči toto: